Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

A fost Mihnea G. sef de promotie?!


Ei bine, maestrul, in post-ul „Cartierul Primaverii„, afirma cam asa: „Asa cum nu se comparã jalnicul liceu ceausist Monnet cu Liceul Mircea cel Bãtrân din Constanta unde mi-am efectuat studiile ca sef de promotie”. Nu zic,nu pare chiar incredibil, neo-tovarasu’ Mihnea G. nu e prost, da’ totusi pare cam dus cu pluta – filozofic vorbind of course – ca sa fi fost sef de promotie.

Si intrucat sunt un mare iubitor de adevar, si pentru ca nu am gasit nimic pe site-ul liceului, am vorbit cu un prieten care a terminat Liceul Mircea cel Batran din Constanta – atentie, mai e unul si in Valcea😉. Acest prieten mi-a spus ca sefii de promotie sunt afisati pe un panou de marmura la una din intrarile liceului. Intrucat si el la randu-i e un mare iubitor de adevar, l-a pus pe frate-sau sa faca o plimbare maine pana la intrarea respectivului liceul si sa faca o poza acelui panou. Deci, daca frate-sau nu e lenes maine, vom afla raspunsul la intrebarea din titlul.Pana maine …

Iunie 10, 2008 - Posted by | Bla bla-uri |

12 comentarii »

  1. eu cred ca a fost. in tineretile lui cred ca a fost si mai adanc-lingatoriu de cururi….deci mai mult ca sigur ca a lins din belsug. bineinteles ca era bataia de joc a clasei…

    Comentariu de mangaloy | Iunie 11, 2008 | Răspunde

  2. Eu zic sa il intrebam pe Baban, un constantean de-al lui.😉

    Comentariu de Abramburel | Iunie 11, 2008 | Răspunde

  3. http://mihneageorgescuu.wordpress.com

    noul blog fantomas a lu mihnea tampescu….fara cenzura…fara..nimic

    Comentariu de mangaloy | Iunie 11, 2008 | Răspunde

  4. Eu zic ca totusi parca nu cred ca a fost sef de promotie…
    Din pacate, fotograful amator😉 nu a ajuns azi la obiectiv. Am primit promisiuni ca va ajunge maine!
    Poza ar trebui sa ne ofere un raspuns. Daca cineva din Constanta poate sa ofere poza cat mai repede, ii ramanem datori.
    Mangaloy, eu cred ca deviatiunea lingo-neo-comunisto a lui Mihnea G. este de factura recenta. Cititi https://airbornb.wordpress.com/2008/02/29/conversatie-cu-un-neo-comunist/. Parola este neocomunism.;)

    Comentariu de airbornb | Iunie 11, 2008 | Răspunde

  5. Si totusi, Ambramburele, cine e Baban?!

    Comentariu de airbornb | Iunie 12, 2008 | Răspunde

  6. eu zic sa ii adresezi domnului MG aceasta intrebare. Mai mlt ca sigur se va imbujora putin.

    Comentariu de Abramburel | Iunie 12, 2008 | Răspunde

  7. Abramburel, pe cat pariem ca nu va „approve” orice comentariu pe tema?😉

    Comentariu de airbornb | Iunie 12, 2008 | Răspunde

  8. Uraaaaa, am pozele cu lista de sefi de promotie de la Colegiul National Mircea cel Batran. Mihnea G. nu apare pe lista! sper sa pun mana putin pe vreun laptop maine (comentariul acesta il fac de pe telefonul mobil) si sa le pot uploada.
    MIHNEA G. ESTE UN IMPOSTOR!

    Comentariu de airbornb | Iunie 13, 2008 | Răspunde

  9. carevasazica aşaaaa……micul japiţoi postcomunist ie o jagardea prinsă cu minciunica în gură….să vedem pozele, să vedem pozele.

    Comentariu de mangaloy | Iunie 14, 2008 | Răspunde

  10. Da,le voi publica,am gasit laptop cu access la net via Vodafone,din pacate aici unde sunt nu e 3G si merge cam prost. Am facut o incercare, a mers foarte greu asa ca am renuntat! Poate mai incerc mai pe seara o data! Anyway, maine sigur le public!

    Comentariu de airbornb | Iunie 14, 2008 | Răspunde

  11. Am publicat o singura poza din cele 3, se vede clar ca numele Mihnea Georgescu nu apare acolo! Postul este la https://airbornb.wordpress.com/2008/06/15/mihnea-georgescu-nu-a-fost-sef-de-promotie-dar-sigur-este-un-mincinos/

    Comentariu de airbornb | Iunie 15, 2008 | Răspunde

  12. Mangaloy,
    parerea mea sincera e ca baiatu’ (aka Mihnea G.) nu are sigur toate tiglele pe casa! Am citit acum raspunsul la un comentariu al tau. Il citez aici :
    „Dragă Mangaloy,

    Nonsense! Eu sunt şef oriunde mă duc prin valoare, avere, influenţă, intelect şi dialectică! Ăialalţi sunt nişte jalnici impostori…

    Este comentariul 11 din http://mihneageorgescu.wordpress.com/2008/06/13/moscheea-mantuirii-bucurestilor/

    In rest, din pacate stiu ca poza nu e perfecta si ca nu e nici un indiciu real ca e de la CNMB-CTA. O sa incerc sa mai fac rost de inca una.

    Comentariu de airbornb | Iunie 15, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

