Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Prima fila


22:59 26.03.2008

In fata casei in masina. Opresc motorul. Ups… nu gasesc cheile de la casa. Si atunci ma loveste cruda realitate. Cheile mele de acasa sunt la birou. Cheile de la birou sunt la un coleg. Sun la coleg. Telefonul colegului este inchis. Ma gandesc ca poate este cu A., colega si prietena colegului. Sun la A. Suna. O data, de doua ori, … , de 5 ori. Mesageria vocala. Ii las pe mesagerie randurile de mai sus.

23:07 26.03.2008

A. nu da nici un semn. Incep sa dau sms-uri. La 2 colegi pentru inceput. Sunt livrate la destinatie. In 15 secunde, unul dintre ei ma suna. Ii povestesc, incepe sa rada. Mi-ar da cheile lui, dar e la Galati. Naseul. Imi sugereaza sa-l sun pe T. care sta aproape de servici.

23:10 26.03.2008

Inca 2 sms-uri. Lui T si unui alt coleg. T suna inapoi. E la Mall, ma duc acolo sa iau cheile. Mai suna inca un coleg, apoi inca unul. Le explic, le multumesc si le cer scuze pentru deranj.

23:20 26.03.2008

Ajung, iau cheile. Plec spre birou. Uit ca tre sa ma opresc la birou si ma indrept spre casa. Dupa inca 500 de metri, imi aduc aminte. Oftez si ma intorc.

23:40 26.03.2008

Sunt la birou. PC-ul imi face cu ochiul. Am un post de finalizat – cel cu intrebarile retorice 😉 . Il deschid si ma apuc de scris.

23:55 26.03.2008

Imi aduc aminte ca am venit aici sa iau cheile. Ma injur in gand, caut cheile in geanta.

00:10 27.03.2008

Scriu la al doilea si apoi si la al treilea post.

00:20 27.03.2008

Ei bine, inspiratia pare sa ma fa fi parasit putin. Dar ratiunea incepe sa revina. Ma intreb ce naiba caut eu aici la servici la ora asta. Recunosc ca nu stiu.

The End

Martie 27, 2008 - Posted by | File de jurnal | , ,

2 comentarii »

  1. :)) Si eu am patit ceva asemanator, dar putin mai scurt. M-am dus dimineata la tribunal si eram singura din vreo 4 oameni care avea cheia de la birou. Cand sa plecam de la tribunal ma intreaba avocatul cu care lucram daca am cheia. Eu ma prind ca am uitat-o acasa si ii zic. La care el, cu o inspiratie geniala: „Sper ca si cheia de acasa ai uitat-o la altcineva”. Si… da, chiar asa era 😀 .

    Comentariu de Ioana | Martie 27, 2008 | Răspunde

  2. Parca mai naseul la tine. Macar pe mine nu ma injura nime’ (decat myself) 😉

    Comentariu de airbornb | Martie 27, 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

