Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Despre manelisti …


Manelistii sunt si ei oameni. Niste oameni pe care io unu’ prefer sa-i ocolesc (oamenii „are” prea multa valoare pentru standardele mele). De asemenea, prefer sa nu le ascult muzica preferata. Prietenii „stie” de ce.

Am un vecin manelist. De vreo 2-3 ori am urcat un etaj, am batut la usa, l-am rugat sa dea maneaua mai incet. Omu’ a inteles pe moment (cateodata chiar pe moment, cum inchideam usa, cum se schimba melodia si de obicei crestea si decibelu’ … poate ca omu’ intelesese ca nu-mi placea „hitul” respectiv si ca daca mi-a pus un altul poa’ sa dea mai tare). La un moment insa, mi s-a facut lehamite sa tot urc, sa bat la usa, sa il rog politicos, sa cobor etc. Si atunci, de lene, am stat si m-am gandit: lui ii „place” manelele … deci o sa vomite la Rammstein😉 . Punct ochit, punct lovit. De atunci, de fiecare data cand omu’ se delecteaza cu maneaua preferata, ii bag putin Rammstein. Efect garantat, dupa 2-3 melodii date ceva mai tare, as putea sa opresc Rammstein-ul … caci s-a facut liniste.

O conversatie interesanta intre un manelist si un om cu ceva mai mult bun gust in materie de muzica – aka non-manelist- gasiti la Unde-i Gutza?Pe mess? . Ce mi se pare interesant interesant, e ca manelistu’ – om fin de altfel – chiar este de buna credinta si aparent incearca ambele site-uri recomandate de non-manelist: http://www.zambetuluiguta.ro si http://www.suntprost.ro :)).

PS: Am remarcat ca vecinul pare sa aiba o adevarata sensibilitate la „Du Hast”😉

Martie 24, 2008 - Posted by | Bla bla-uri | , ,

30 comentarii »

  1. Măi deci eu zic că interpretezi greşit. Omul opreşte maneaua ca să audă mai bine Rammstein. Mai bine i-ai face şi lui un CD ceva (a face==a cumpăra).

    Comentariu de Laura | Martie 24, 2008 | Răspunde

  2. Ei bine, recunosc spasit ca aceasta optiune nu o luasem in calcul🙂. Deci cu prima ocazie nu o sa dau mai incet dupa 2-3 melodii , las tare tot albumul😉 ca sa-si faca omul o idee mai exacta. Apoi cu prima ocazie cand il prind, il intreb ce melodie ii place cel mai mult🙂

    Comentariu de airbornb | Martie 24, 2008 | Răspunde

  3. Inseamna ca baitu fin este la inceput cu ascultatu de muzica manelista🙂, altfel nu-mi explic cum are bun simt si asculta si manele. Sa-i vezi p-aia din tramvaiul 19.

    Comentariu de Petrisor | Martie 25, 2008 | Răspunde

  4. Nu cred ca e vorba de bun simt. Din pacate m-am convins cu alte ocazii ca bunu’ simt ii cam lipseste. Io cred ca e vorba ca e un fel de „exorcizare” pe care i-o provoaca Rammsteinu’. Pentru scurt timp scapa de demonii manelelor :)). Evident, glumesc😉.
    In final … imi pare rau pentru ceilalti vecini ai mei carora le pun Rammstein. Incerc sa reduc expunerea nenecesara la minim. Si sper ca apreciaza Rammstein mai mult decat manalele :)).

    Comentariu de airbornb | Martie 26, 2008 | Răspunde

  5. Nu inteleg cum de mereu vecinul cu muzica [ma rog, cu ceva-ul lui] la maxim sta mai sus cu un etaj. Tare ca inca esti calm si politicos, eu ascult Parazitii, si ei ma fac sa fiu violenta cu manelistii:))

    Comentariu de mustbegreen | Iulie 27, 2008 | Răspunde

    • Nu neaparat. Am avut si eu vecin cu ceva-ul lui mai tare… si statea sub mine. Culmea e ca nu incuia usa si prietenul meu a intrat in casa omului fara nici o problema sa ii spuna sa dea muzica mai incet.

      Comentariu de Khristianne | Aprilie 30, 2009 | Răspunde

      • :)) Taree! Desi eu nu m-as incumeta in casa unui manelist … decat daca am shotgun-u’ cu mine … cine stie ce proto-specii gasesc pe acolo ? :d

        Comentariu de AirBorn | Aprilie 30, 2009

      • Pai eu nu am zis ca era manelist. Oricum, nici nu imi mai aduc aminte ce muzica asculta dar era taaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeee… Ca omul nici macar nu auzise soneria!

        Comentariu de Khristianne | Aprilie 30, 2009

      • Si uite asa am ajuns sa denigram bietu’ Roacker😀
        De ce faci comentarii despre ne-manelisti la un post despre manelisti😀

        Comentariu de AirBorn | Aprilie 30, 2009

    • Pai stai un pic ca m-ai pierdut si pe mine… Eu comentasem la comentariul lui ‘mustbegreen’, care nu se referea neaparat la manelisti…🙂 Cel putin eu asa am inteles ‘ceva-ul’. :p Parca asa am ajuns sa vorbesc despre ‘nemanelisti’… fiindca nu imi mai amintesc ce muzica asculta!
      Dar oricum… daca vrei sa comentez despre manelisti… Cum ti se pare sa te trezesti la 6 dimineata cu maneaua preferata a colegei de apt la maxim… pentru ca stia ca trebuie sa te trezesti sa ajungi la facultate? :d

      Comentariu de Khristianne | Aprilie 30, 2009 | Răspunde

      • Da, ai dreptate, comentariul ei nu e despre manelisti😉
        Cat despre trezitul pe maneaua preferata a colegei de apartament… intentia ei o fi fost buna …. da’ implementarea nasoala :d

        Comentariu de AirBorn | Aprilie 30, 2009

  6. Hehehe, am avut si momente cand m-am infuriat rau de tot…
    Din pacate pentru mine, vecinul manelist sta chiar cu un etaj mai sus. Daca statea alaturi sau sub mine, macar nu ma mai inunda de nspe mii de ori :((
    Ultima data cand m-a inundat, era chiar dupa ce reparesem, si m-a chemat frate-meu acasa ca se scurgea apa in valuri de sub faianta mea. Ma duc sus, nevasta-sa … in loc sa puna un furtun intr-o scurgere , il pusese langa … si statea linistita …

    PS: Oricum … el mai e cum e … da’ nevasta-sa e sub orice critica … cu gura mare tot timpul, nu ai ce sa vorbesti cu ea …

    Comentariu de airbornb | Iulie 27, 2008 | Răspunde

  7. MAI MERETI DRACU SA VA fut in gura de muistii ….~ ! manelele sunt frumoase sunt melodii de suflet de viata ….in schimb voi cu rok-ul vostru si cu hip_hapoul , nu sunteti algeva decat niste pers care nereu le place sa comenteze pe seama altora .. si eu acsc toate genurile de muzica dar nu comentez si nu critic pe nimeni pt ceea ce este si pt ce asc dar no… acum ace sa facem mai trebe si figuri si impresi ca asa este omul….

    Comentariu de PAULA | Octombrie 10, 2008 | Răspunde

    • sty ce dak ai stii si u putina engleza …ti`ai da seama k si versurile melodiilor` ROCK` sunt sentimentale . Sh` inainthe sa comentezi despre un stil de muzika ..invatza makar cum se scrie [roCk`] do you understend ?? 😉 si de futut in gura cred k esti u satula .

      Comentariu de .... ƒω נ к ° чøω | August 6, 2010 | Răspunde

      • Corect, punct ochit!
        Problema e ca manelistu’ obisnuit nu intelege argumentele, a chiulit la cursu’ de logica elementara …🙂

        Comentariu de AirBorn | August 10, 2010

  8. Draga Paula, eu nu am zis ca ii fut in gura pe manelisti! Am zis doar ca sunt niste inculti si niste nespalati marea lor majoritate! Tu de ce ma injuri? Te simti si o mica manelista nebagata in seama?!
    Si o stii p’aia :

    -Alo? Casa Vijelie?
    -Da …
    -Cu Ozzie va rog! ”

    Guerilla rules …

    Comentariu de airbornb | Octombrie 10, 2008 | Răspunde

  9. Eu tin foarte mult cu toti manelisti pt ca si ei sunt oameni ca si cei care nu le plac manelele eu cred ca cei care nu ascult manele sunt putin cam invidiosi eu ascult ca imi plac foarte mult mai ales melodiile facute de Dan Bursuc sfatul meu pt manelisti este sa nu ii bage pe toti nesuferiti in seama ca nu are nuciun rost

    Comentariu de Laura-Andreea | Martie 30, 2009 | Răspunde

  10. Eu tin foarte mult cu toti manelisti pt ca si ei sunt oameni ca si cei care nu le plac manelele eu cred ca cei care nu ascult manele sunt putin cam invidiosi eu ascult ca imi plac foarte mult mai ales melodiile facute de Dan Bursuc sfatul meu pt manelisti este sa nu ii bage pe toti nesuferiti in seama ca nu are nuciun rost daca doreste vreun manelist sa mai vorbeasca cumine ma poate suna 072XXXXXX.

    Comentariu de Laura-Andreea | Martie 30, 2009 | Răspunde

    • Asa e, recunosc ca ai dreptate. Priviti din exterior si de la distanta, DA, „manelistii e” oameni. Cand ajungi sa ii vezi mai de aproape, orice OM cu capul pe umeri isi da seama ca „manelistii nu e oameni”. „Ei e ” o subspecie de primate, care seamana cu oamenii!

      PArerea mea. Formata in urma unor anume interactiuni cu acesti asa-zisi oameni.

      Deci, asadar si prin urmare:
      1. Sa zici Merci (scris asa si nu mersi) ca ti-am aprobat comentariile.
      2. Am modificat numarul de telefon a.i. sa nu te sune toti manelistii. Eu zic ca ti-am facut un bine, o sa intelegi tu poate mai tarziu😉
      3. Dan Bursuc e un … … …
      Habar nu am cum canta, am vazut o singura data in trafic, un microbuz pe care scria „Formatia de Aur Dan Bursuc”. Si mi-a fost de ajuns. Da, poate am unele prejudecati. Da’ totusi sunt 99% sigur ca ignoranta mea cu privire la Dan B. si formatia lui de aur e sanatoasa pentru je.
      4. Si chiar daca tot „nu are nuci un rost”… eu totusi o sa-ti spun ca s-au inventat niste chestii numite semne de punctuatie. Aici intra punctul, virgula etc😉 Avantajul folosirii lor e ca ii dai posibilitatea celui care totusi iti citeste aberatiile sa respire … cand le citeste😉 … si cel mai important sa inteleaga ce … ai vrut sa spui . OK?

      Comentariu de AirBorn | Martie 31, 2009 | Răspunde

  11. Fiul Cantaretului Stefan de la barbulesti pe nume Narcis este cautat de Politie pentru consum si trafic de droguri cat si pentru implicarea lui intr-un scandal la un renumit club din Ploiesti unde martorii sustin ca l-au vazut cand i-a dat cu cutitul in picior unui amic de pahar care el considera ca vrea sa-i fure iubita

    Comentariu de monica | Decembrie 7, 2009 | Răspunde

    • Nasol. Sper sa il prinda …

      Comentariu de AirBorn | Decembrie 7, 2009 | Răspunde

  12. parerea mea e ca aici pe site-ul asta sunteti numai invidiosii pe manelisti ca au banii,masini de lux si femei frumoase de ce nu face-ti si voi la fel daca puteti ca fiecare si-ar tori sa detina toate astea.
    Petrecerea fara manele se numeste Pomana. Maneaua,muzica populara si kautareasca sunt tot hazul la o petrecere.
    Asa ca pt toti manelistii le doresc mult succes si bani multi ca si pana acum.Succes baieti ca toti sunteti Tari daia va invidiaza lumea.
    Despre Narcis de la Barbulesti pacat de el ca e baiat tanar al cunosc personal baiatul asta nu cred ca apuca 25 de ani cu drogurile astea

    Comentariu de anca | Decembrie 7, 2009 | Răspunde

    • Gresit. Lumea de fapt nu ii invidiaza, ci ii compatimeste. Manelistii sunt o sub-specie mai putin evoluata de fapt. Scriu jalnic, citesc la fel, „da’ are valoare” …😉
      Il cunosti personal pe Narcis de la Barbulesti?! Mama ce tare esti … :))

      Comentariu de AirBorn | Decembrie 7, 2009 | Răspunde

  13. am trecut si eu prin ceva chestii de genul.Puii mei!mi se pare destul de greu sa traiesti intr-o tara in care 90% din populatie e cu maneaua in freza.cred ca asa se explica halul in care a ajuns tarisoara asta.Toata lumea isi poate face de cap la conducere si banii se pot imparti in liniste pentru ca romanii o ard cu manelele toata ziua si se cred mari bashtani.
    Cu o populatie in mare proportie retardata…vai de cururile oamenilor cu ceva minte in cap.
    Trist!

    Comentariu de antaldamian | Decembrie 11, 2009 | Răspunde

  14. in ce luna este inascut liviu pustiu si in ce zii?

    Comentariu de flori | Ianuarie 3, 2010 | Răspunde

    • Darlin’, imi pare rau sa te dezamagesc, da’ ai gresit adresa! Ori asta, ori esti „a complete retard”! Nu numa’ ca nu stiu cand a fost vomitat pe lumea asta respectivul, da’ nici macar nu ma intereseaza …

      Comentariu de AirBorn | Ianuarie 3, 2010 | Răspunde

  15. Eu cred ca manelistii sunt foarte populari. si foarte bogati.

    Comentariu de bibi_bianca | Martie 14, 2010 | Răspunde

    • Poate ca e cum spui tu. Dar ce canta ei, nu se poate numi muzica.

      Comentariu de AirBorn | Martie 14, 2010 | Răspunde

  16. dar canta super!!:)):)):):):):))

    Comentariu de bibi_bianca | Martie 14, 2010 | Răspunde

    • Unii au ceva voce. Dar toti conta niste mizerii facile, care plac prostimii …

      Comentariu de AirBorn | Martie 14, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

