Airborn's Bla-Bla-uri

Air-Born-Blogger

Windows Vista aka Windows SHIT


Prietenii stiu de ce!

Pentru cei care nu stiu. Le explic acum.

Am ajuns cu Windows Vista oarecum impotriva vointei mele. Mi s-a facut upgrade de laptop si noul laptop a venit cu VISTA. La inceput, cat timp doar m-am jucat cu el, am zis: oauu. Chiar arata bine. Mi-am mai zis ca au facut treaba buna copiistii de la Microsoft.

Bun. Odata ce m-am plictisit de admirat noul look intitulat „AERO” … Si am inceput sa lucrez un peu cu el… am constatat cu mahnire ca se misca putin mai incet decat vechiul laptop. Explicatia: Vista necesita mult mai multe resurse si RAM-ul de 1GB nu imi era suficient. Am reusit sa upgradez RAM-ul la 2GB si parca se misca mai bine. In General.

Pentru ca sunt momente cand se pare ca Vista are o vointa proprie, cand decide ca, desi eu click-uiesc sau apas tase nervos, El are altceva mai bun de facut. :(( Sunt pur si simplu momente cand nu asculta deloc comenzile. The old trick cu power off / power on pare a fi singura solutie!

Trist. Foarte Trist. Pentru Microsoft, care zicea ca Vista este cel mai bun Sistem de Operare scris vreodata de ei. Cred ca de fapt era doar marketing. De fapt, parerea mea, e cel mai prost. De ex, fac update-uri la Windows 2000: 3-4-5 update-uri. In aceeasi zi si la Vista: 8-9 update-uri😉

Si lista ar putea continua foarte mult. Singurul lucru bun de spus: Daca ai Vista Business – ca mine – poti sa iti pui Windows XP Professional cu aceaesi licenta de Vista. Sau poti sa zici „Ajunge” si sa treci pe „MAC OS X” sau pe Linux. Si intr-o zi cu Soare, cele cateva aplicatii care ma mai tin pe Windoze – SecureCRT, Crimson Editor etc- nu vor mai putea echilibra balanta. Si in ziua ‘ceea, voi da foc abtibildului cu Vista si voi trece la Linux. Long live Linux!

Si va mai spun doar atat: scanteia care a generat aceasta descarcare: i-am dat hibernate dragului de Vista. Dupa circa 10 minute de rajneala … a crashat! Cum e posibil oare ca sa crasheze la Hibernate?!

Martie 15, 2008 - Posted by | Bla bla-uri

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

